Зарубіжна література 7 клас
ІІ семестр
25.05.2023
Виконати цікаві завдання за посиланнями
https://wordwall.net/uk/resource/19662775
https://wordwall.net/uk/resource/28677314
https://wordwall.net/uk/resource/54816824
https://wordwall.net/uk/resource/55356038
Список рекомендованої літератури на 8 клас
https://vseosvita.ua/library/8-klas-rekomendovana-literatura-569613.html
23.03.2023
Тест за змістом твору О.Генрі «Останній листок»
- Позначте жанр твору О.Генрі «Останній листок»:
А оповідання;
Б новела;
В повість.
- Укажіть місто і країну, у якій відбуваються події твору:
А Париж, Франція;
Б Вашингтон, США;
В Берлін, Німеччина;
- Назвіть професію героїв твору О.Генрі «Останнній листок»:
А письменники;
Б художники;
В архітектори.
- Прочитайте цитату: «…Невидимий прибулець … почав бродити по колонії, торкаючись то одного, то другого своїми крижаними пальцями. По Іст-Сайду цей зарізяка розгулював сміливо, ішов швидко, вражаючи десятки жертв…» Яку хворобу описує автор:
А пневмонію;
Б чахотку;
В коклюш?
- Яка мрія була у Джонсі:
А відправитися у мандри Європою;
Б намалювати Неаполітанську затоку;
В побувати біля Ніагарського водоспаду?
- Укажіть ім 'я подруги Джонсі, яка доглядала за нею у лікарні:
А Бет;
Б Ліндсі;
В Сью.
- Опадаючі листки якого куща рахувала Джонсі:
А плюща;
Б мигдалю;
В жасмину?
- Позначте життєву мету Бермана:
А стати відомим і знаменитим;
Б створити шедевр;
В знятися у кінофільмі.
- Укажіть причину, через яку загинув Берман:
А він багато пиячив і погано харчувався;
Б був дуже старим і самотнім;
В вночі під дощем і снігом кріпив листок до плюща.
- Прочитайте слова Сью, звернені до Джонсі: «Ах, сонечко, це і є шедевр Бермана…» Що саме назвала шедевром Сью:
А портрет Джонсі;
Б листок плюща;
В статую Свободи?
- Прочитайте цитату: «Це гріх – хотіти вмерти. Тепер ти можеш дати мені …» Якої їжі попросила Джонсі у Сью:
А шоколаду;
Б бульону і молока з портвейном;
В картоплі з огірками?
- З поданого переліку оберіть неправильше значення. Який сенс має назва твору «Останній листок»:
А остання надія Джонсі на життя;
Б остання мистецька робота Бермана;
В останній шанс на виліковування Джонсі;
Г остання спроба Сью заробити гроші.
14.03.2023
Тема : Новела О. Генрі "Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього.
16.02.2023
Тема: Артур Конан Дойл. Оповідання про Шерлока Холмса "Пістрява стрічка".
Завдання уроку : опрацювати відеоурок, а також матеріал підручника, основне законспектувати. Домашнє завдання подано в кінці відеоматеріалу.
14.02.2023
Тема уроку: Особливості композиційної будови твору - "розповідь у розповіді". Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача.
Завдання уроку : опрацювати відеоурок. Основне законспектувати, виконати письмові завдання з відеоматеріалу.
19.01.2023
Тема : "Маленька книжка про любов". Родинні та шкільні стосунки у творі.
Завдання уроку : дочитати повість до кінця, переказувати.
Якими були родинні та шкільні стосунки хлопчика? Відповідь дати письмово! Скласти аналіз (паспорт) твору!
Виконані письмові роботи надсилайте мені!
17.01.2023
Тема: Зображення світу дитинства крізь призму складних життєвих обставин (війна, туга за батьком, бідність, несправедливість) у повісті "Маленька книжка про любов".
Завдання уроку : Прочитати повість за посиланням https://knizhnik.org/ulf-stark/malenkaja-povest-o-ljubvi/1 (Увага! Тут текст поданий російською мовою. Змініть мову на українську (функція є там, де три вертикальні крапки в правому верхньому кутку) .
Опрацювати завдання, що наслайді 👇.
12.01.2023
Тема уроку. Ульф Старк. "Маленька книжка про любов.
Завдання уроку. Опрацювати біографію письменника, основне законспектувати.
Біографія Ульфа Старка
Ульф Старк народився в 1944 році в Стокгольмі в сім’ї дантиста. Рано втратив матір, що залишило глибокий слід у його житті. Згадки про своє радісне й сумне дитинство, Старк зберіг назавжди.
Дебютував у 1964 році як автор книг для дорослих. Перші твори Старка для дітей були надруковані в 1975 і 1976 роках.
Першим твором Ульфа Старка була повість “Петтер і червоний птах”
У 1984 році вирішив писати лише для дітей. Зараз він вважається одним з найвідоміших і шанованих у світі дитячих письменників.
У 1998 він отримав скандинавську Дитячу Книжкову премію, а в 2000 році Міжнародне журі Премії Х. К. Андерсена відзначило його заслуги особливим дипломом.
Старк помер 13 червня 2017 року в Стокгольмі, у віці 72 років після перенесеного раку.
Ульф Старк цікаві факти
В школі малював карикатури на своїв вчителів, тому зміг знайти нових та цікавих друзів.
Письменник був – шульгою (писав лівою), в школі його постійно намагалися змусити писати правою.
У його батька була чимала бібліотека, тому Старк з дитинства читав багато книг.
В 15 років почав писати перші твори, а у 19 вже написав першу книгу (поетичну збірку).
До того як стати відомим письменником, Старк рацював в газеті, в психіатричній лікарні, викладачем в університеті, чиновником в міністерстві праці. Бо неможливо було прожити тільки письменницькою працею, особливо на початку кар’єри.
В останній рік свого життя Старк дізнався, що хворий на рак. Але він до останнього дня продовжував працювати.
Написав близько 30 книг, які перекладені більш ніж на 25 різних мов. Його твори удостоєні престижних премій.
Співпрацював з ілюстраторами Анною Хегланд і Маті Леппом.
Ульф Старк має нагороди. У 1998 він отримав скандинавську Дитячу Книжкову премію, а в 2000 році Міжнародне журі Премії Х. К. Андерсена відзначило його заслуги особливим дипломом.
Прочитати різдвяну історію в контексті історичного минулого " Маленька книжка про любов " (тут лише початок повісті) за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=10359
Прослухайте аудіозапис повісті за посиланням https://youtu.be/LNuqHHIgONg (частина 1)
13.12.2022
Добрий день, діти! Сьогодні ви пишете контрольну роботу за темою "Духовне випробування людини".
Оцінювання:
1-10 пит. - по 0,5 бала, 11, 12 - по 1 балу, 13 - 2 бали, 14 - 3 бали.
08.12.2022
Тема уроку. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв.
Завдання уроку.
1. Охарактеризувати динаміку образів головних героїв Камаля і Полковничого сина;
2. Розкрити поняття "літературна балада" (письмово);
3. Знайти у вірші антитези, розкрити їхнє значення.
Домашнє завдання. Вивчити напам'ять вірш Редьярда Кіплінга "Якщо...".
22.11.2022
Тема уроку. Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Трагічний фінал повісті "Хлопчик у смугастій піжамі" як відображення злочинів фашизму.
15.11.2022
Посилання для перегляду фільму "Хлопчик в смугастій піжамі"https://film-ua.com/10604-hlopchik-v-smugastiy-pizhami.html ,
для читання твору https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=10362
10.11.2022
Тема уроку. Друга світова війна в європейській поезії. Позакласне читання. І. Вайсглас "Круки". Символіка образів поезії.
Завдання уроку:
1. Прочитати.
Майбутнім не живем, його немає,
Та може наостанок осягнем,
За що наc небо гнівно поливає
Цим градом чорних круків, мов вогнем.
А круків тих без ліку і без міри,
Летять зі свистом, моторош пройма.
Нема прихистку і немає сили,
Свист в голові триває, не вгава.
На цих шляхах зостанемось навіки,
Де мертві не довіряться живим,
Поляжем всі, розімкнуться повіки,
І зграї круків, і клубами дим.
Руками захиститися несила,
Нехай у нас була б і сотня рук.
Туман спадає, ось – наступна хвиля,
І скоро смерть ухопить нас, мов крук.
Та хоч би впевнитись в останню мить,
Що то не небо шле нам чорних круків,
Як тільки знову густо засніжить.
О, скільки круків в’ється понад нами!
Як моторошно, коли чорний птах
Кружляє над душею, над думками,
Вселяючи якийсь незнаний жах.
А хто із нас відстане по дорозі, —
Того уже вважають неживим,
Він тихо ляже, щоб спочити в Бозі,
Вдивляючись у зграї чорний дим.
І креслячи, немовби у тумані,
Холодний простір змахом кволих рук.
Ще трохи, і ми будем бездиханні,
І смерть прокряче нам, як чорний крук.
(Переклад Петра Рихла)
08.11.2022
Тема уроку. Позакласне читання. А. Маргул-Шпербер "Про назву концтабору Бухенвальд". Історичне тло для написання вірша.
Завдання уроку. Переглянути інформацію про німецький концтабір смерті Бухенвальд:
👉 (телепередача) https://youtu.be/nLMrHJzA2js
👉 презентація https://youtu.be/r4yI7G2BbLA
Опрацювати матеріал підручника та виразно читати вірш А. Маргул-Шпербер "Про назву концтабору Бухенвальд".
20.10.2022
Тема уроку. Зіткнення добра й краси, справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагільбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Барсі.
Завдання уроку.
1.Опрацювати відеоматеріал за посиланням https://youtu.be/zlAYctxTmUg
2. Прочитайте!
3. Виконати тестові завдання, переслати мені!
18.10.2022
Тема уроку. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образів. Образи Ребекки і Ровени.
Завдання уроку.
1. Опрацювати відеоматеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f5Yc0n16lzk, основне законспектувати.
2. Порівняльна характеристика жіночих образів роману. Ровена та Ребекка , опрацювати відеоматеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dkv9kLamkto, Записати порівняльну характеристику Ровени та Ребеки (на 5 хвилині перегляду).
Домашнє завдання. Продовжити читати роман "Айвенго"
11.10.2022
Добрий день, семикласники!
Сьогодні ви пишете контрольну роботу за розділами "Вступ", "Жанр балади у європейських літературах"
Роботу пишете в зошитах для контрольних робіт!
Зфотографуйте виконану контрольну роботу та відправте мені в особисті повідомлення! Обов'язково!
Тести
(кожне завдання має лише один вартіант відповіді, за кожне завдання - по 1 балу)
1. Оригінальна література - це
Переклад - це
Билина - це
Невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, легендарну, фантастичну чи соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часом несподіваною розв'язкою - це ...:
В якому лісі орудувала ватага Робін Гуда
Що зробила Кунігунд для того, щоб лицар переконав її у своєму коханні?
У баладі Шиллера "Рукавичка" показаний конфлікт між
Дочок Короля Ліра звали (по старшинству):
Яка ідея балади "Світязь"?
Що можна почути вночі біля озера Світязь?
Історичною основою балади "Вересовий трунок" Р. Стівенсона стала..
«Смерть його не лякає, Життя не цінує він. Не смію я честь продавати, Як в очі дивиться син» - так у баладі Стівенсона сказав
06.10.2022
Добрий день, семикласники !
Сьогодні у вас урок повторення та узагальнення теми " Жанр балади у європейських літературах", а отже, письмово виконайте задання, що подані нижче та відправте мені в особисті повідомлення!
Працюйте творчо! Успіхів вам та гарного дня!
Завдання уроку.
1. Письмово дати відповіді на запитання.
2. Опрацювати у підручнику сторінку 52.
04.10.2022
Добрий день, семикласники!
Сьогодні ви самостійно продовжите опрацьовувати баладу Р. Л. Стівенсона "Вересовий трунок".
Працюйте старанно! Бажаю гарного дня!
Тема уроку. Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей.
Завдання уроку.
1. Опрацювати відеоматеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5JAKKVDffUE
2. Переглядаючи відеоматеріал, законспектуйте :
- Паспорт балади;
- Сюжет балади;
- Образи та символи: батько і син, шотландський король.
Домашнє завдання. Виразно читати "Баладу про вересовий трунок" (с. 47,48), відповідати на запитання (с. 48,49 у підручнику)
22.09.2022
Тема уроку. Адам Міцкевич (1798-1855). Балада "Світязь". Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича.
Завдання уроку.
1. Опрацювати відеоматеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Q6e039rcn3o&ab_channel=NastyBooklover
2. Записати паспорт та композицію балади "Світязь".
3. Визначити художні засоби балади.
Домашнє завдання. Виразно читати баладу (підручник, с. 42-46). Визначити, які історичні події відображено в баладі.
20.09.2022
Урок розвитку мовлення.
Завдання уроку. Скласти і записати твір на тему "Моє ставлення до лицаря Делоржа та його вчинку" за літературною баладою Й. Шиллера "Рукавичка"
08.09.2022р.
7 клас
Тема: Балада як жанр фольклору і літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки».
Завдання уроку: опрацювати відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=iPdxWSFPxGs
Домашнє завдання. Дати розгорнуту письмову відповідь на питання: "Чому баладу "Король Лір та його дочки" називають оповіддю про дитячу невдячність?
06.09.2022
Коментарі
Дописати коментар